úterý 7. února 2012

MUSLIMŠTÍ MIGRANTI PODNIKAJÍ ETNICKÉ ČISTKY V DÁNSKU, DOMORODCI JSOU MASOVĚ VYSÍDLOVÁNY

Muslimští migranti záměrně vysídlují "etnické Dany" z určitých oblastí, ve snaze zajistit "kulturní homogenitu" v určitých oblastech. O jednom z takových míst - okresu Vaalsmaasse ve třetím největším dánském měste Aadense píše skandinávský portál bt.dk. Vaalsmaasse za H.C. Andersena byl přezdíván "dánským sádem". Teď je největším muslimským ghettem.
Události posledních měsíců znehýbnily dokonce policejní složky, píše bt.dk. Představitel obecní policie pod podmínkou zachování anonymity potvrdil dánským novinářům, že zločinci "z řád imigrantů" cíleně útočí na nemuslimské dány, aby ti opustili ostrov. "Máte-li příjmení Hansen nebo Nielsen, žijete-li v Aadensu, riziko, že se stanete obětí loupeže, je pro vás několikanásobně vyšší, než pro toho, kdo má cizozemské příjmení.

"Je v tom něco rasistického. Čím dál více dánů je vysídlováno z tohoto okrsku. Tohle je důsledkem zvýšení počtů krádeží. Za poslední 4 měsíce se jich stalo celkem 150. Ale nejvíce na tom zaráží skutečnost, že 9 z 10 loupežných přepadení jsou namířeny proti dánům", řekl novinářům policista z ředitelství ostrova Fyn. V soukromém rozhovoru strážce zákona označil takové události za etnickou čistku: "Mnozí mladí zločinci se přímo doznali k tomu, že chtějí, aby Vaalmaasse bylo jen jejich. V loňském roce jedna a táž dánská rodina informovala policii o tom, že jejich byt byl terčem každodenního vandalismu. V důsledku toho ta rodina to vzdala a odjela pryč z této čtvrti. Obecně řečeno, hodně loupežných přepadení spíš připomínají vandalistické činy. O to víc - spíš nějakou pomstu".

Dánský deník KRISTELIGT DAGBLAD pověděl o perzekuci rodiny íránce Massuda Furuhzandekha. Zločincům se nelíbila křesťanská symbolika v jeho autě. "Mladíci mi řekli, že zde nemám jezdit s křížem v autě. Pak naše auto rozbili, zapálili, sedačky pořezali. Koupili jsme si jiné auto, ale pořád v něm někdo rozbíjel skla", pověděl Massud. Po takových "úpomínkách" jeho manželka přestala pouštět děti na hříště ve Vaalsmaasse: "Moje děti nenosí šátky, jako 99 % místních dětí, proto lákají k sobě zbytečnou a zvýšenou pozornost. Pouštět je ven, aby si hrali, by bylo nebezpečné. Přestěhovali jsme tak daleko od Vaalsmaasse, jak to jen šlo".

Náměstek policejního ředitele ve Vaalsmaasse Bjarn Puggaard potvrdil, že se ve čtvrti rapidně zvýšil počet krádeží. Odmítl však komentovat etnickou příslušnost obětí těchto činů. Následně se policejní ředitel ostrova Fyn přiznal, že terčem krádeží se stávají dánově: "Nemám ani sebemenší ponětí, proč zločinci před vyloupením domu si nejdříve přečtou příjmení na poštovní schránce".


Valná většina migrantů ve Skandinávii je tvořena migranty ze Somálska, Konga, Yemenu, Camerunu, Pákistánu a Palestiny.


Situace popsaná dánským internetovým portálem, podivuhodně koreluje s propagandou multikulturalismu ve skandinávských státech. I když právě dánové a jejich vláda stále přiznávají "migrantský problém", zato jejich švédští a norští sousedé nikoliv. Například, před pár lety v dánském parlamentu se horce diskutovalo o otázce deportace všech muslimských migrantů do Gronska, kde by se nádherně sžili s kategoricky odmítajícími pracovat eskymáky. Před nedávnem Dánsko se stalo prvním státem EU, který částečně obnovil pohraniční kontroly. Oficiálním důvodem byl "problém migrace". V médiích se také začaly objevovat články o pravidelných "pouličních válkách" mezi mládeží "bílých" a "barevných" čtvrtí ve velkoměstech. Důvodem těchto válek byl podle policie boj za kontrolu území a trhy. Spolu s tím, když se pogromy vedly bandami bikerů a jim podobného publika, policie téměř demonstrativně nic nekonala.

Ve Švédsku s Norsku je situace ještě víc drastická. Minulé léto se na oči široké veřejnosti dostal případ zvěrské vraždy a znásilnění mladé švédky Elin Kranz. Děvče široce a otevřeně propagovalo multikulturalismus a dokonce se nechala natočit v hudebních klipech, které propagovaly mezirásový sex. V březnu 2011 se Kranz vrácela tramvají z nočního klubu. 23-letý černoch, který jel spolu s ní, pronásledoval ji, znásilnil a následně ukamenoval.


V Norsku, před týdnem, než na Utoyu zaútočil Breivik, 15-letý černoch znásilnil norku přímo na schodech parlamentu. Ochrana parlamentu vše pozorovala, ale ani jeden z "ozbrojených profesionálů" nevyšel ven z budovy. Kolemjdoucí jen radili a natáčeli událost. Událost je to příkladová, ale o to překvapující byla reakce vládnoucí Dělnické strany a ochránců prav Norska na policejní zprávy o katastroficky rostoucím počtu znásilnění norek migranty. Média a "veřejní činitele" zahájila "kampáň boje proti islámofobii". Podle statistiky, za posledních 10 let víc jak 70 % odsouzených za znásilnění v Norsku jsou muslimskými migranty. Na druhém - turisté z celého světa a migranti z bývalého SSSR. Místní zločinci dostali pouhých 10 %. 80 % znásilněných jsou pravé norky, pro nichž všichni imigranti mají stejnou tvář. Fotoroboty zřídkakdy fungují, proto se daří zatknout jen recidivisty. 8 z 9 zatčených se propustí na svobodu díky poskytnutým advokátům z různých dobrovolnických organizací, kteří lpí na tom, že oběti nemohou přesně říct, kdo přesně je znásilnil, a zadržení migranta je rasismus.


Ještě v roce 2001 Unni Vikan, profesorka sociální antropologie univerzity v Oslu řekla, že "norské ženy by měly zodpovědně přistoupit k otázce transformace státu na multikulturní a adaptovat se na měnící se situaci". Profesorka měla na mysli, že norky svými mravy mohou provokovat migranty z muslimských států, kteří se nezvykli na takové otevřené chování. Mezi její "recepty" patří tvrzení, že by blondýny se měly obarvit načerno a nosit minimálně otevřené oblečení.

Teroristický čin Breivika jen rozehřál fantázie skandinávských adeptů multikulturalismu. Na podzim roku 2011 ředitel norské soudní komory Tor Landbach a mnozí ochránci prav nabídli legalizaci šariátských soudů. Jak se vyjádřili autoři nápadu, šariátské soudy již defacto existují a mnozí norové žijí podle islámských zákonů, proto tyto normy se mají legalizovat. "Tisíce norů již žijí podle šariátských norem, jejich odmítnutí jen vyhrocuje problém, především v otázce rodinného práva", řekla norská socioložka Lena Larsen.

Idea o začleňování šariá do norského práva byla podpořena nejen novináři a vědci, ale i vysoce postavenými příslušníky místní spravedlnosti. Jak se domnívá Tor Landbach, "hlavní soudce" státu, "začlenění práva, založeného na Quranu, je vhodné k řešení celé sady problémů. Především, pro roidnné a obchodní záležitosti". Tato idea je horce podpořena jak právníky, tak muslimskými obcemi.

Podle názoru rusů, žijících v Evropě, skandinávové teď připomínají výsledek nějakého hrůzostrašného společenského pokusu.




Materiál připraven podle: Novyj Region, informacionnoe agentstvo. http://zhurnal.lib.ru/l/lxwow_w/politika-20.shtml
FEB 7, 1520, Z.G.

Žádné komentáře:

Okomentovat